Klacht Into-led.com: Niet verstrekken van garantie.
Details
Klacht
Via Bol.com op 23-04-2029 jaar een LED-breedstraler gekocht. Garantietermijn 5 jaar. Begin dit jaar was de breedstraler defect. Dit aangekaart bij zowel Bol.com als de verkoper INTO-LED. Op verzoek van verkoper foto's toegestuurd enz. Herhaaldelijk hierover gemaild. De klacht wordt afgedaan met diverse verklaringen omtrent het defect.-Gemodificeerd. Hier is geen sprake van. De breedstraler is gewoon aangesloten.
-Draden zijn doorgebrand?
-Verkeerde wanddoos voor buitenaansluiting gebruikt.
Uiteindelijk is de communicatie met het bedrijf dan ook gestaakt.
Hoewel het hier over een gering bedrag gaat (€22,95) vind ik dat de verkoper zich niet aan de toegezegde garantietermijn houdt en allerlei smoezen gebruikt om hieraan te ontkomen.
Ik zal dan ook geen artikelen meer bij het betreffende bedrijf bestellen en wil bij deze een ieder waarschuwen, dat de door INTO-LED vemelde garantietermijn een wassen neus is.
Met vriendelijke groet,
Fred van der Weg
Gewenste oplossing
Ik verwacht niets meer van dit bedrijf. Moeten alleen de toegezegde garantietermijn en wellicht voorwaarden waarmee wordt geadverteerd drastisch aanpassen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.