Opgelost door Into-led.com: Waar blijft mijn bestelling van 23-12-2020? voor 23.59 besteld morgen in huis?

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 509804
Gebruiker
P. vd Berge
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij Into-led.com staat voor 23.59 uur besteld volgende dag in huis.
Bestelling geplaatst 23 december 2020 en betaald.
Ik heb wel een bevestiging en toen bleef het stil
Waneer je belt wordt je 45 minuten in de wacht gehouden daarna wordt de telefoon op de haak gegooit.
Het betreft € 89,83 ben ik opgelicht via into-led.com?

Gewenste oplossing

Waar blijft mijn bestelling van 23 december 2020? deze was ook betaald. Krijg ik binnen 24 uur geen bericht van waneer mijn bestelling wordt afgeleverd dan wil ik mijn geld direct terug. En ga ik aangifte bij de politie doen van oplichting op Into-Led.
Geboden oplossing
na deze klacht gedeelte ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Into-led.com
    Datum
    Geachte klant,

    Wij hebben uw bericht nagekeken, we zien in de tracking van PostNL dat hun verwachten de levering vandaag te doen van uw pakket. Hierbij ontvangt u de trackinglink van PostNL waarmee u het pakket kunt vervolgen; https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STNIE369762259-NL-3075DT

    Tevens hebben wij u een screenshot in de bijlage toegevoegd van de tracking van PostNL.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Into-led.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen