Klacht Intratuin: bord bij de ingang heeft u iets bij zich wat niet hier gekocht , eerst naar de service balie

Klachtnummer
# 358165
Gebruiker
van zelst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

beste intra tuin , ik ben bij jullie geweest , ik heb een scootmobile, waar ik wat op vervoerde
wat ik in andere winkels had gekocht, doe dit veel vaker nooit problemen mee gehad, zorg wel altijd dat ik om een bonnetje vraag voor het geval dat
ik was al door de kassa stond wat in te pakken en hoor op eens achter me. oh ik zie het al je hebt niets gestolen om vervolgens een preek te krijgen dat als ik al
ergens iets anders heb gekocht dit bij de service balie aan moet geven prima
mar zouden jullie dit bij binnen komst ook op een bord willen vermelden
ik vond het op zijn zachts gezegd een bijzonder vernederende ervaring en sorry kon er ook niet af
winkel gebeld , krijg je iemand aan de telefoon die sorry zegtom van jou gezeur af te zijn

De oplossing

bord bij de ingang zie boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Intratuin is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intratuin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen