Opgelost door Intratuin: Defect product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 575500
Gebruiker
Denise
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Meerdere keren contact opgenomen met klantenservice. Helaas geen reactie terug gehad. Product kapot geleverd gekregen.

Gewenste oplossing

Een nieuw product
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Intratuin
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Veerman,

    Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega inmiddels al contact met u heeft gehad hieromtrent en dat u het geld van het artikel inclusief de verzendkosten inmiddels vergoed heeft gekregen.

    Uiteraard mag een product altijd kosteloos worden teruggestuurd wanneer dit niet functioneert naar behoren. Dit kan direct gedaan worden zonder vooraankondiging per mail of telefonisch contact. De reden kan worden aangegeven op het retourformulier. Zodra het pakket retour is ontvangen en is verwerkt in de vestiging, wordt het bedrag teruggestort. Dit wordt gecommuniceerd per mail. Enkele werkdagen later is het bedrag dan weer bijgeschreven (op de gekozen betaalwijze).

    Dit is bij uw bestelling inmiddels allemaal verwerkt.

    Met vriendelijke groet,

    Webshop Intratuin Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Intratuin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen