Meerdere keren contact opgenomen met klantenservice. Helaas geen reactie terug gehad. Product kapot geleverd gekregen.
Gewenste oplossing
Een nieuw product
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
Intratuin
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemiddag mevrouw Veerman,
Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega inmiddels al contact met u heeft gehad hieromtrent en dat u het geld van het artikel inclusief de verzendkosten inmiddels vergoed heeft gekregen.
Uiteraard mag een product altijd kosteloos worden teruggestuurd wanneer dit niet functioneert naar behoren. Dit kan direct gedaan worden zonder vooraankondiging per mail of telefonisch contact. De reden kan worden aangegeven op het retourformulier. Zodra het pakket retour is ontvangen en is verwerkt in de vestiging, wordt het bedrag teruggestort. Dit wordt gecommuniceerd per mail. Enkele werkdagen later is het bedrag dan weer bijgeschreven (op de gekozen betaalwijze).
Dit is bij uw bestelling inmiddels allemaal verwerkt.
Met vriendelijke groet,
Webshop Intratuin Nederland
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Intratuin?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.