Klacht Intratuin: Intratuin heeft onze artikelen niet geleverd na 3 weken wachttijd, PostNL heeft de artikelen niet.

Klachtnummer
# 440647
Gebruiker
BruineKameel#733
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 april hebben wij diverse artikelen besteld en betaald. Tot op heden zijn de artikelen niet geleverd. De artikelen zijn niet bij PostNL.
Deze wachttijd is niet acceptabel.

De oplossing

We willen dat Intratuin het betaalde bedrag direct aan ons terugbetaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Intratuin is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    BruineKameel#733
    Datum
    Nog steeds geen reactie van Intratuin.

Ook een klacht indienen over Intratuin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen