Klacht Intratuin: Laat de klant betalen voor de prijs die door Intratuin wordt aangegeven!

vrieout

Vandaag gebruik gemaakt van de aanbieding 5 zakjes hondensnoepjes voor € 9,99. Bij de kassa moest in 10,00 afrekening met de pin. Fit is nu al de tweede keer dat de prijzen niet kloppen! De eerste keer met een schoonloopmat met € 10,00 uur verschil en nu weer € 0,01 verschil. Het betreft Intratuin Ter Aar. Mogelijk dat er een nw leidinggevende kan worden aangesteld die wel terzake kundig is!
In het ‘restaurant’ wordt oa alcoholhoudende drank verstrekt terwijl het volgens het gestelde in de Drank- en Horecawet leeftijdsticker moeten zijn aangebracht bij binnenkomst van de zaak. Echter deze ontbreken! Boete ongeveer € 640,-. De laatste keer bij het gezeur over due schoonloopmat was er geen leidinggevende aanwezig. Als dat het geval dient de zaak dan wel het restaurant onmiddellijk gesloten te worden. Enige actie uwerzijds lijkt mij een goed plan!

Laat men er nu een een Kerr iets aan doen!!!

Intratuin is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Intratuin?