Klacht Intratuin: Misleidende reclame!

P.J. Bovend Eerdt

In folder Intratuin Limbricht van eind oktober staat, cactussen met grote letters en cijfers 1+1 gratis. Aan de kassa blijkt dit niet zo te zijn n.l.onder deze grote letters en enen staat met heel kleine letters pot of schotel. Hun uitleg is dat gratis slaat op pot of schotel.Dit is zeer misleidend want 1+1 gratis is overal 1 betalen en 1 gratis.

Wenst de tweede dan ook gratis (trouwens heb helemaal geen pot of schotel er bij gekregen).

L.S.
    Vindt het triest dat Intratuin totaal geen reactie heeft gegeven op mijn klacht.
    Intratuin
    Per abuis konden wij geen reactie plaatsen op deze website. Onze excuses voor de vertraging. In de folder staat de prijs van de cactus per stuk van 4.99 voor 2.99 en de WOW actie is 1+1 pot of schotel gratis. Dit staat dik gedrukt met hoofdletters in lettergrootte 12. Uiteraard betreuren wij het als e.e.a. niet duidelijk is voor onze klanten en wij nemen uw klacht dan ook zeker ter harte zodat wij dit wellicht kunnen meenemen in de toekomst. Onze excuses voor het ongemak.

Groet, Intratuin Nederland

Geen!

Ook een klacht indienen over Intratuin?