Klacht Intreza: Geen enkele reactie na klacht INTREZA

Klachtnummer
# 165185
Gebruiker
WS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ruim een maand bezig telefonisch en via contact te krijgen met Interza n.a.v. van een klacht.
Ik heb in december suede laarzen t.w.x. € 99,- gekocht. Ik draag ze amper, dat is goed te zien aan de zolen die nog zo goed als nieuw zijn. Dat geldt niet voor de binnenvoering van de laarsjes. Deze is bij de hielen totaal losgeraakt. Hierdoor laat ook het stugge hielstuk zelf helemaal los. Dit blijkt van karton (!) te zijn.
Ik heb korte leren laarsjes gekocht en verwacht niet dat deze binnen vier maanden niet meer draagbaar zijn. ( Het zijn korte laarsjes zonder rits)
Volgens de algemene voorwaarden van Intreza mag je tot 6 maanden na aankoop klachten indienen, maar als er geen reactie op jouw klacht komt, schiet het niet echt op...

De oplossing

Nieuwe laarsjes of geld terug. Anders naar Geschillencommissie of Consumentenbond?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Intreza is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intreza?