Klacht Intreza: Geen slijtage maar productfout!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 144193
Gebruiker
SaLe
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Laarsjes met winterse uitstraling online gekocht in mei 2015.
Tijdens zomerperiode niet gedragen .
In november ontdekt dat stiksel bovenkant voet binnenvoering stuk is.
Dit is bij een Manfield filiaal half verlijmd onder coulance.
Klacht is dus niet correct verholpen. Sterker nog volgens mij hadden zij niets aan de schoen mogen doen. Op advies van Manfield contact opgenomen met Intreza.
Deze willen na terugzenden laarsjes €30,00 vergoeden omdat de laarsjes veelvuldig zouden zijn gedragen. (Nieuwprijs is €69,90 ) Dit is absoluut niet waar!
Inmiddels sleept de klacht van deze fabricagefout al bijn 6 weken voort.
Laarsjes zijn gedragen maar de klacht is niet ontstaan door slijtage!!!



Gewenste oplossing

Aankoopbedrag terug.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Intreza
    Datum
    Beste Sari,
    Vervelend om te lezen dat de klacht al zo lang loopt. Wij hebben jou tweemaal een voorstel gedaan om je tegemoet te komen. Resumerend: De schoenen zijn ruim 7 maanden oud, de schoenmaker en de winkel hebben geconstateerd dat de schoenen veelvuldig gebruikt zijn. Gezien de leeftijd van de schoenen hebben we je een voorstel gedaan om €30,- te vergoeden. Deze schoenen zijn gekocht tijdens een actieperiode en staan voor €35,- op je factuur.
    Wij zijn bereid om het gehele aankoopbedrag van €35,- aan je te vergoeden. Je hoeft de schoenen dan niet terug te sturen.
    Indien akkoord zullen wij aan AfterPay opdracht geven dit bedrag aan je terug te storten.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet, Martijn
    Klantenservice Intreza.
  2. Auteur
    SaLe
    Datum
    Onder protest accepteer ik het voorstel.
    Ik voel mij onheus behandeld mbt deze voortslepende klacht.
    Ook door schoenmaker en winkel Manfeld Zoetermeer.
    Zij hebben tegen mij niets gezegd over veelvuldig gedragen schoenen maar mij geadviseerd om contact op te nemen met Intreza omdat schoenen niet stuk waren gegaan door slijtage.
    Hoewel Het laarsje is gekocht tijdens een actie is de werkelijke aanschafprijs €69,90 minus 25%.
    Al met al een zeer teleurstellende afhandeling van deze klacht!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Intreza?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen