Klacht Intreza: oude schoenen actie

san

Deze week loopt er een actie, als je je oude schoenen inlevert krijg je 10 euro korting bij 50 euro en 20 euro korting bij 100 euro. Ik zag de nieuwe verdubbelingsactie, Omdat het onduidelijk was bij welke winkels de actie geldt, had ik een mailtje gestuurd naar Pro met de vraag waar de actie geldig was. Op dit mailtje heb ik netjes een mailtje op terug gekregen, met het antwoord, dat de actie niet geldig is bij pro-shoes, maar wel bij manfield, invito en intreza. Dus had 'k leuke sneakers uitgekozen van 120 euro en heb 2 oude schoenen ingeleverd. Er stond nergens verder dat het alleen op een bepaalde selectie schoenen is. Dit vind ik dus niet zo netjes van Intreza, ik krijg eerst een mail: de actie is alleen geldig bij manfield invito en intreza en vervolgens krijg ik op het punt dat ik de schoenen wilde bestellen te horen dat het op een 'kleine selectie' alleen geldt. Hier baal ik ontzettend van, het schilt toch wel 20/40 euro van 120 af. Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden

Graag zou ik willen door de miscommunicatie en door de onduidelijkheid toch de korting. Dus dat ik de asics gel lyte 3 voor 80 euro krijg.

Intreza
    Beste Sanjaya, Bedankt voor je bericht over de Verdubbelaar actie van 'Goed doen met je oude schoen'. Onze excuses dat voor de volledigheid in de e-mail niet is aangegeven dat de korting geldig is op geselecteerde artikelen. Op de homepage van Intreza staat een banner waarin je wordt verwezen naar de Verdubbelaar actie met daarin de artikelen die meelopen met de Verdubbelaar.
    Het zal niet mogelijk zijn de korting te verkrijgen op artikelen die niet in de selectie horen. Het artikel wat je wilt bestellen komt uit de selectie van PRO en er was reeds aangegeven dat de korting niet geldig was bij PRO. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet,Lizet
    Klantenservice Intreza

Ook een klacht indienen over Intreza?