Opgelost door Intrum Justitia: Dreig e-mail

Peerke007

Gisterenavond een dreigmail van Intrum Justitia ontvangen. Of ik even ruim 110 Euro wil betalen omdat de belastingdienst zogenaamd een vordering op me heeft. Volgens mij heb ik alles altijd netjes betaald. Verder staat in de mail dat ze al een brief hebben gestuurd. Ik heb nog nooit een aanmaning van de belastingdienst gezien en van Intrum Justitia had ik nog nooit gehoord.

Ik weet niet waarom ik de mail heb gekregen. Er zit geen bijlage bij met daarin het verzoek van de belastingdienst aan Intum Justitia om bij mij iets te vorderen. Ik betaal alleen als ik iets moet betalen en volgens mijn administratie heb ik geen achterstallige betalingen lopen. Waar halen ze het lef vandaan om zonder onderbouwing goedwillende burgers te dreigen met een gerechtelijke procedure. En dan ook nog melden dat ik niet op de mail kan reageren. Dat bepaal ik ook zelf.

Bewijs dat ze goed zitten en ik inderdaad een vordering van de belastingdienst open heb staan, inclusief de eerdere berichtgeving, of excuses dat ze me onterecht een dreigmail hebben gestuurd.

Intrum Justitia
    Op 25 februari 2014 schriftelijk beantwoord.
    Peerke007
    Ach, het was een nep mail. Na de melding kwam ook een bericht op nu.nl en op de site van intrum Justitia dat de mail nep was.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?