Opgelost door Intrum Justitia: Een consumenten product mag je altijd terug sturen binnen 8 dagen zonder kosten

opgelicht

Na 4 jaar en 2 maanden krijg ik een aanmaning van Intrum voor een bedrag van 129,50 hoofdsom, vermeerderd met rente en incasso kosten Ik heb om een kopie factuur gevraagd. Telefonisch word je een uur in de wacht gezet, dit is toch crimineel. Het gaat om prepaid creditcards, na ontvangst heb ik deze direct terug gestuurd naar het bedrijf, nooit geactiveerd of gebruikt. Hoe is het mogelijk om na 4 jaar en 2 maanden een aanmaning te sturen terwijl ik ze nooit gebruikt en gelijk terug gestuurd heb.

Dit bedrijf speelt erop in om na velen jaren nog een factuur ter incasso aan te bieden, dit zijn criminelen.Uiteraard heb je dan geen bewijs meer.

opgelicht
Intrum heeft zijn welgemeende excuses aangeboden, en heeft het dossier gesloten, dus als het goed is is het opgelost. Wel vreemd dat je na 4 jaar een spook factuur, als incasso bedrijf gaat innen, zonder te weten of de claim gegrond is, en onderbouwd door bewijs. Bedankt klachtenkompas! Ik heb verder niks meer van het bedrijf vernomen, dus het zal wel echt opgelost zijn!

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?