Klacht Intrum Justitia: Ik heb een ooggetuige die kan bewijzen dat nadat de koerier 2x was lang geweest.

sad Niet opgelost
Suljo20#

Ik wordt beschuldig wegens een nutteloze en onbeschofte mensen die beweren dat ik een iPhone heb, ook al moet ik betalen toch blijf ik.bij mij woord en bewijs welke ik heb, ongeacht ook wat degene zegt dat zij mij niet kennen en vervalsen, of zeggen dat zij mij nooit hebben gesproken is een groots vette leugen.

Mijn boeit niet hoe ik geholpen wil worden, ik weet dat KPN heeft misbruik van mij gebruikt.

Intrum Justitia
    Het antwoord is vandaag per e-mail verzonden. Wij hebben reeds dezelfde tweemaal klacht in behandeling genomen en uitleg gegeven met betrekking tot de vordering. Klacht als onterecht afgehandeld. In de e-mail verwezen naar de eerdere reactie op de klacht.

Suljo20#
Mij boeit niet hoe ik geholpen wil worden. Ik wordt gezien als een criminele. Ik heb al eerder met jullie contact opgenomen ivm deze vordering. Ik zal deze betalen de rest boeit mij niet.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?