Klacht Intrum Justitia: Incasso bureau ophouden en eerst goed uitzoeken of je klant het bij het rechte eind heeft.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 312056
Gebruiker
S.J. de Vlas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg zonder enige aankondiging een dreigbrief van Intrum betreffende een rekening van ABNAMRO die op naam stond van mijn overleden ex-man. Ze probeerde het negatieve saldo van die desbetreffende rekening bij mij te verhalen terwijl die rekening al sinds 2009 niet meer op mijn naam staat. En dat ook zo met de bank officieel is geregeld. Ik ben nu al drie maanden bezig met ABNAMRO maar ook daar komt geen uitspraak van.
Nu blijft Intrum mij lastig vallen met mailtjes terwijl Intrum zelf navraag moet doen bij ABNAMRO. i.p.v. mij te sommeren hun een kopie te geven. zij moeten de gegevens bij de hun klant ABNAMRO halen niet bij mij.

De oplossing

Op houden met dreigen en mij proberen angstig te maken en lastig te vallen.
En zelf bij de klant vragen hoe het zit. Zij hebben alle gegevens en zij moeten hun fout recht zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    S.J. de Vlas
    Datum
    Nog geen reactie van Intrum gehad. Dus blijft mijn klacht gehandhaafd en ook bij de ABNAMRO is het ook nog steeds niet opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.J. de Vlas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen