Klacht Intrum Justitia: Incasso bureau ophouden en eerst goed uitzoeken of je klant het bij het rechte eind heeft.

# 312056
S.J. de Vlas

Ik kreeg zonder enige aankondiging een dreigbrief van Intrum betreffende een rekening van ABNAMRO die op naam stond van mijn overleden ex-man. Ze probeerde het negatieve saldo van die desbetreffende rekening bij mij te verhalen terwijl die rekening al sinds 2009 niet meer op mijn naam staat. En dat ook zo met de bank officieel is geregeld. Ik ben nu al drie maanden bezig met ABNAMRO maar ook daar komt geen uitspraak van.
Nu blijft Intrum mij lastig vallen met mailtjes terwijl Intrum zelf navraag moet doen bij ABNAMRO. i.p.v. mij te sommeren hun een kopie te geven. zij moeten de gegevens bij de hun klant ABNAMRO halen niet bij mij.

Op houden met dreigen en mij proberen angstig te maken en lastig te vallen.
En zelf bij de klant vragen hoe het zit. Zij hebben alle gegevens en zij moeten hun fout recht zetten.

S.J. de Vlas
    Nog geen reactie van Intrum gehad. Dus blijft mijn klacht gehandhaafd en ook bij de ABNAMRO is het ook nog steeds niet opgelost.

S.J. de Vlas

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?