Klacht Intrum Justitia: Incasso van een vreemd persoon op mijn adres

JeroenB

Sinds juni 2012 krijg ik brieven op naam van op mijn adres binnen, echter de persoon in kwestie heeft nooit op mijn adres gewoond en het is mij dan ook een raadsel waarom ik de incasso's krijg. Zeker omdat ik toen ik de eerste rekeningen kreeg van Vodafone ik contact met ze heb opgenomen en zij mij verzekerde dat de brieven niet meer zouden komen. Ook bij de eerste brieven van Intrum heb ik hun op de hoogte gesteld via mail (op 5 juni 2012 & 1 juli 2012) echter heb ik nooit een reactie mogen ontvangen. In de tijd daarna hebben we enkele brieven “retour afzender” gestuurd. Dit hielp ook niet en de brieven bleven komen. In mei/juni 2014 kwamen eindelijk de “Concept dagvaardingen” we hebben ze toen maar eens gebeld en zij verzekerde ons dat we de brieven bij het vuil mochten gooien want het zou wel ophouden. Afgelopen dinsdag kwam er weer een brief binnen nu weer met een betalingsregeling, dus met andere woorden we beginnen weer opnieuw.

dat Intrum stop met het versturen van brieven die niet voor mij bested zijn.

Intrum Justitia
    Klacht is schriftelijk op 17 november 2014 afgehandeld.
    JeroenB
    Ondanks een standaard briefje waarin wordt gezegd dat dat het in deze zaak niet meer zou voorkomen, kwam er vandaag wederom een brief binnen voor het treffen van een betalingsregeling. Veel beloftes door Intrum Justitia maar weinig veranderd.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?