Opgelost door Intrum Justitia: Interim Justitia terreur

sad Opgelost
MH3661

Een tijd terug ontving ik op post van Interim Justitia op mijn huisadres maar met een andere naam.
In eerste instantie geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, maar dit bleek een onmogelijk opgave omdat ze niet bereikbaar zijn. De post is weggegooid want het is NIET voor mij.
Nu wordt ik telefonisch lastiggevallen door een computer stem die mij maant tot betalen.

Val mij niet meer lastig! Ik ben de dupe van zwendel door gebruik van mijn huisadres!!!

MH3661
    Itt tot eerder gemeld heb ik de post retour afzender gestuurd met de vermelding dat adres van de genoemde persoon onbekend is.

MH3661
    Intrum Justia; ga je nog reageren of ben je hier net zo onbereikbaar als via de telefoon?

MH3661
Deze reactie lijkt de situatie te hebben opgelost. Echter zolang er geen persoonlijk telefonisch contact is geweest blijft het gissen of daadwerkelijk het juiste dossier wordt voorzien van het adres van de wanbetaler in plaats van mijn adres. Ervaringen uit het verleden noodzaken mij om deze scepsis te behouden. Mvg

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?