Klacht Intrum Justitia: Intrum Justitia probeert een niet bestaande vordering te incasseren.

Klachtnummer
# 275341
Gebruiker
B.J. van der Hijden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren ontving ik op mijn voicemail een bericht van Intrum Justitia, of ik even een bedrag van E1624 wilde overmaken. Het zou gaan om een betalingsachterstand bij Neckermann. In eerste instantie dacht ik dat het om phishing ging, maar mijn vriend, die trainingen geeft bij een ander groot incassobedrijf, merkte op dat dit wel degelijk een bericht van Intrum Justitia zou kunnen zijn. Ik ben stupefait. Ik heb nog nooit iets gekocht bij Neckermann, betaal sowieso altijd direct mijn en facturen en de persoonsgegevens die Intrum van mij heeft zijn verouderd of onjuist. Bovendien heb ik nooit een email of brief gekregen met de originele factuur of een aanmaning.

De oplossing

Intrum Justitia brengt zijn administratie op orde en stopt met mij (en anderen) lastigvallen met absurde voicemailberichten over een niet bestaande vordering. Bovendien verwacht ik een excuus voor de de stress en de tijdsinvestering die deze actie voor mij meebrengt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen