Klacht Intrum Justitia: Jarenlange spookbetaling

Klachtnummer
# 195759
Gebruiker
Marion
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Jarenlang, minstens vijf jaar, is onterecht € 2,03 van mijn rekening afgeschreven omdat er geen dienst tegenover stond. Omdat de postgegevens mij onbekend waren kon ik het contract niet beëindigen, waardoor het tot 1 mei 2016 heeft geduurd voor ik de automatische overboeking blokkeerde.
De naam die u noemt, M7 GROUP S.A. H.O.D.N. is mij onbekend.
Ik ben het niet eens met de incassokosten van € 37,97 plus € 0,71 rente. Er is namelijk geen herinnering (aanmaning) gestuurd. Dit is volgens de wet wel verplicht. Dit staat in artikel 96 van het Burgerlijk Wetboek 6. Ik hoef deze incassokosten dan ook niet te betalen.
Ik heb u op 6 november via uw website al een brief gestuurd, waarop u helaas nog niet heeft gereageerd.

De oplossing

Ik eis van u dat de onterechte incassokosten van € 38,68 in mindering worden gebracht op de rekening.
Tevens eis ik van u dat het contract dat ik met M7 GROUP S.A. H.O.D.N. zou hebben, met ingang van 1 mei 2016 wordt beëindigd. Het overige, door mij te veel betaalde geld scheld ik kwijt.

2 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen. Ook uw brief hebben wij ontvangen. Inmiddels hebben wij om nadere informatie gevraagd bij client en zullen na ontvangst contact met u opnemen.
  2. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is op 30 november 2016 per e-mail afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen