Opgelost door Intrum Justitia: Kies uw aanbieding!

Koos R.

Op dinsdag 22 december een brief ontvangen van Intrum Justitia omtrent een openstaande vordering inzake T-Mobile à € 2314,26.

Ten eerste, ik bel al jaren met T-Mobile en ik heb nog nooit een betaling gemist. Ik zou denken dat als ik een wanbetaler zou zijn, dat ze mijn abonnement wel zouden afsluiten.

Ten tweede, in de brief schrijft men dat ze "al enige tijd, samen met u" een oplossing proberen te vinden. Ik woon al jaren op hetzelfde adres, ik heb al jaren hetzelfde telefoonnummer. Nog nooit van deze firma gehoord.

De aangeboden kortingsmogelijkheden komen ook redelijk amateuristisch over, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een incassobureau (20% korting...). Alle bedrijfsgegevens van Intrum Justitia blijken te kloppen, echter het tel.nr. geeft geen gehoor.

Wat mij betreft is dit een spookfactuur/phishing. Ik zal echter wel nog contact zoeken met Intrum Justitia om opheldering.

1. Seponeren van deze aanmaning
2. Schriftelijke excuses van Intrum Justitia
3. Verwijderen van mijn gegevens bij Intrum Justitia

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Koos R.
    Tot op heden nog geen reactie mogen vernemen.
    Intrum Justitia
    De klacht is op 29 december 2015 schriftelijk afgehandeld.
    Koos R.
    Ik heb vooralsnog geen schriftelijke afhandeling mogen ontvangen! Ik kan dus helaas nog niet concluderen dat deze klacht is afgehandeld.
    Intrum Justitia
    Indien u ons uw e-mailadres doorgeeft, kunnen wij u de reactie tevens per e-mail zenden.
    Koos R.
    Brief inmiddels ontvangen. Netjes opgelost!

Koos R.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?