Opgelost door Intrum Justitia: Kies uw aanbieding!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144816
Gebruiker
Koos R.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag 22 december een brief ontvangen van Intrum Justitia omtrent een openstaande vordering inzake T-Mobile à € 2314,26.

Ten eerste, ik bel al jaren met T-Mobile en ik heb nog nooit een betaling gemist. Ik zou denken dat als ik een wanbetaler zou zijn, dat ze mijn abonnement wel zouden afsluiten.

Ten tweede, in de brief schrijft men dat ze "al enige tijd, samen met u" een oplossing proberen te vinden. Ik woon al jaren op hetzelfde adres, ik heb al jaren hetzelfde telefoonnummer. Nog nooit van deze firma gehoord.

De aangeboden kortingsmogelijkheden komen ook redelijk amateuristisch over, ik heb zoiets nog nooit gezien bij een incassobureau (20% korting...). Alle bedrijfsgegevens van Intrum Justitia blijken te kloppen, echter het tel.nr. geeft geen gehoor.

Wat mij betreft is dit een spookfactuur/phishing. Ik zal echter wel nog contact zoeken met Intrum Justitia om opheldering.

De oplossing

1. Seponeren van deze aanmaning
2. Schriftelijke excuses van Intrum Justitia
3. Verwijderen van mijn gegevens bij Intrum Justitia

6 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Koos R.
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie mogen vernemen.
  3. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is op 29 december 2015 schriftelijk afgehandeld.
  4. Auteur
    Koos R.
    Datum
    Ik heb vooralsnog geen schriftelijke afhandeling mogen ontvangen! Ik kan dus helaas nog niet concluderen dat deze klacht is afgehandeld.
  5. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    Indien u ons uw e-mailadres doorgeeft, kunnen wij u de reactie tevens per e-mail zenden.
  6. Auteur
    Koos R.
    Datum
    Brief inmiddels ontvangen. Netjes opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koos R.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen