Klacht Intrum Justitia: neppe aanmaning

# 181937
S

Ik heb een paar dagen geleden een brief gekregen van Intrum Justitia, in de brief stond dat ik een rekening bij PONYCLUB had openstaan, 126 euro maar als ik deze week 60 euro zou betalen dan kreeg ik 50% korting. Ten eerste heb ik geeeen idee wat PONYCLUB is(laatste keer dat ik op een paard heb gezeten was toen ik 7 jaar was en ben nu 22) Ik heb toen om internet gezocht wat dit kon zijn , en vond toen iemand hier op klachtenkompas die PRECIES DEZELFDE brief had gekregen met ook hetzelfde bedrag en dezelfde korting. Ik heb deze persoon gecontact en wat bleek dat dit allemaal neppe aanmaningen zijn. Omdat ik die dag toevallig toch naar me advocaat moest heb ik de brief laten zien en ook zei zegt dat incasso bureaus geen kortingen geven en dit dus niet betrouwbaar is.

Ik wil wel is weten van Intrum Justitia waar deze onzin vandaan komt, en dat ze met harde bewijzen moeten komen wat ik dan wel bij PONYCLUB heb openstaan aangezien ik daar nog nooit van gehoord heb. Bij deze zullen er ook juridische stappen volgen als er geen juiste oplossing gevonden word.

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Intrum Justitia
    De klacht is op schriftelijk afgehandeld.