Klacht Intrum Justitia: onduidelijke aanmaning/aanbieding

MeV

Zoals zovelen hier en op andere sites voor klachten heb ik ook anderhalve week geleden uit het niets een brief van intrum justitia gekregen, met een specifiek openstaand bedrag en een aanbieding voor een maandelijkse regeling, echter zonder enige aanvullende informatie. ( in de brief staat wel "behandeld door : Purchase debt" ik kan alleen niet vinden wat dat inhoud.)
Ik had niet eerder van hen gehoord (behalve in het nieuws over de phishing emails.)
Ik probeerde contact op te nemen met intrum justitia voordat ik het via deze weg ging doen maar zonder enig gehoor, en het lijkt alsof ze via deze weg wel reageren.

- Ik wil duidelijkheid wat hier aan de hand is.
- Indien het gaat om een onterechte aanmaning, wil ik weten hoe ze aan mijn contactgegevens komen, want ik heb niet eerder met ze te maken gehad en natuurlijk schriftelijke bevestiging dat de zaak gesloten is (email volstaat).
- In de kleine kans dat het een terechte aanmaning is, wil ik daar de details over hebben, en wil ik het bedrag volledig en direct voldoen aan de oorspronkelijke eiser ZONDER bijkomende incasso kosten. (gezien intrum justitia noch het hypothetische desbetreffende bedrijf eerder contact heeft opgenomen.)

Intrum Justitia
    op 01/09/2015 per email bevestigd dat de klacht in goede orde is ontvangen en in behandeling is genomen.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?