Opgelost door Intrum Justitia: Ongecontroleerd in behandeling nemen van vorderingen

content Opgelost
H.C. Feikema

Na een levering door Editions Atlas aan mij ten bedrage van 23 euro die 14 dagen daarna door dat bedrijf via automatische incasso werd geind en waarvoor ik een aantal aanmaningen ontving die ik heb weerlegd met een kopie van het betreffende rekening overzicht van de bank, ontving ik thans een "betalingsverzoek" met betalingsregeling van Interim Justitia. Blijkbaar accepteert dit bedrijf ongecontroleerd zogenaamde vorderingen van bedrijven en. Instellingen zonder de juistheid hiervan na te gaan.vraag is als dit zomaar kan wat kan dit bedrijf nog meer met je dossier t.a.v. Kredietregistratie en beschikbaarstelling van haar onjuiste gegevens aan derden.

Verontschuldiging aanbieden en eventuele inschijving van mij in alle door haar gevoerde registers verwijderen.

Intrum Justitia

H.C. Feikema
Excuus aangeboden door Interim Justitia van voor onterechte vordering, daarmee is voor mij de zaak afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?