Opgelost door Intrum Justitia: Ongecontroleerd in behandeling nemen van vorderingen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324891
Gebruiker
H.C. Feikema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een levering door Editions Atlas aan mij ten bedrage van 23 euro die 14 dagen daarna door dat bedrijf via automatische incasso werd geind en waarvoor ik een aantal aanmaningen ontving die ik heb weerlegd met een kopie van het betreffende rekening overzicht van de bank, ontving ik thans een "betalingsverzoek" met betalingsregeling van Interim Justitia. Blijkbaar accepteert dit bedrijf ongecontroleerd zogenaamde vorderingen van bedrijven en. Instellingen zonder de juistheid hiervan na te gaan.vraag is als dit zomaar kan wat kan dit bedrijf nog meer met je dossier t.a.v. Kredietregistratie en beschikbaarstelling van haar onjuiste gegevens aan derden.

De oplossing

Verontschuldiging aanbieden en eventuele inschijving van mij in alle door haar gevoerde registers verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.C. Feikema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuus aangeboden door Interim Justitia van voor onterechte vordering, daarmee is voor mij de zaak afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen