Opgelost door Intrum Justitia: Onterecht steeds verhoogt

Rietje

Iedere maand betaal ik netjes, maar steeds word het bedrag met een paar honderd euro verhoogt zonder enig overleg!
Ik heb een betalingsregeling getroffen en het gebeurt wel eens dat ik het netjes voor de afgesproken datum overmaak en ik alsnog een "betaling vergeten" mail krijg. En iedere keer is het bedrag wat nog afbetaald moet worden verhoogt. Onterecht! Ik heb alle overboekingen op papier en kan zo precies uitrekenen wat er echt betaald is. Dit is meer dan ze op de mail zetten. Ik voel me niet gehoord of begrepen, Afhandeling is er vaag en het lijkt alsof ik nergens bereidwillig toe ben! Er zit op dit moment een verschil van €300. Deze maand kan ik vanwege onverwachtse kosten niet meteen betalen en heb hier meteen achteraan gemaild of ik een week uitstel kon krijgen op eigen verzoek heb ik voor gesteld om meer geld over te maken zodat ze zekerheid van betaling hebben. Hier word niet met vertrouwen op gereageerd!

Dat het werkelijke bedrag in de mails en op de site komen te staan. Zodat het inzichtelijker wordt. En dat niet meteen de fout bij mij word gelegd als het geld niet op tijd binnen is. Ik probeer altijd netjes op tijd te betalen zou het fijn vinden als ik niet meteen de mail krijg van betaling vergeten.

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Rietje
    Hoop dat we tot een goede oplossing kunnen komen!
    Intrum Justitia
    De klacht is per e-mail afgehandeld.
    Rietje
    Ik snap meer hoe de bedragen opgebouwd zijn. Dat schept wel vertrouwen.

Rietje

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?