Opgelost door Intrum Justitia: Onterecht vordering van medio 2007

Hans L

Eind dec 2006 ben ik verhuisd en begin januari breedband internet van het oude adres opgezegd bij Wanadoo/Orange en het resterende abonnementsgeld betaald. Enkele maanden later alsnog een vordering van 50,- via Interum Justitia ontvangen. Beide partijen gebeld èn aangeschreven ter verheldering. De 50,- werd niet onderbouwd. Zelf de voorwaarden van de internetprovider er op nageslagen: de enige melding van 50,- betreft het blokkeren van de diensten. Dat is dus na het opzeggen gebeurd.

Ettelijke brieven en emails geschreven. In juni 2009 heb ik het opgegeven, maar ik blijf tot op de dag van vandaag brieven krijgen. De vordering is volgens een brief van 10 juni 163,99 en later op 09-08-2016 zou dit nu 139,97 te zijn. U heeft dus, net als Wanadoo/Orange, uw administratie ook niet op orde en ik ben het werkelijk volkomen beu.

Graag een einde aan deze onterechte incasso middels een schriftelijk bevestiging, ofwel u geeft het over aan een gerechtsdeurwaarder zodat ik m'n recht halen bij de rechtbank.
Ik ben geenszins van plan een stuiver te betalen, want de oorspronkelijke vordering is een administratieve dwaling van uw client (Wanadoo/Orange), wat ik reeds in de periode juni 2007 tot juli 2009 uitvoerig onderbouwd hebt middels brieven en emails.

Dank u.

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Intrum Justitia
    De klacht is op 5 september 2016 schriftelijk afgehandeld.
    Hans L
    Dank voor het afhandelen.