Klacht Intrum Justitia: Onterechte aanmaning

Ouwerkerk2

Geachte heer, mevrouw,

Ik krijg een brief van u zonder briefhoofd, c.q. zonder bedrijfsvermelding. De brief is ook niet ondertekend! Raar voor een incassobureau dat lid is van de NVI.
U heeft ook geen idee of ik mijnheer of mevrouw Ouwerkerk ben, Dat moet toch bekend zijn bij de accountgegevens van AboutYou en RatePay!

Naar aanleiding van de reeds gemelde correspondentie met bovenstaande referentie van mijn en uw kant bericht ik u nogmaals als volgt.
Ik ben niets aan uw opdrachtgever verschuldigd, omdat ik geen overeenkomst met uw opdrachtgever ben aangegaan, dan wel een product of dienst heb afgenomen. NOGMAALS. De door u aangegeven specificatie is NIET op mij van toepassing.

De tenaamstelling van de ‘zogenaamde’ aanmaning van AboutYou en RatePay, is met een onjuiste naam.
Er woont geen Antonio op mijn adres!!!! Er staat geen Antonio ingeschreven in de gemeente op mijn adres. De bestelde kleren op bijgevoegde “neporder” hebben een maatvoering die niet past bij de personen op mijn adres.

Bijgevoegde bestellijst is geen kopie van de origineel factuur, het is zonder: adresgegevens, datum, ordernummer, en dergelijke.
Bijgevoegd briefpapier klopt ook niet. AboutYou en RatePay hebben zelfde briefpapier en briefhoofd! En briefhoofden corresponderen niet met elkaar!

Ik heb nooit iets besteld en gekocht bij AboutYou! Dus ook geen factuur en ook geen herinnering gekregen!
Ik heb ook nog nooit iets via RatePay betaald.
Ik heb geen account bij AboutYou en geen account bij RatePay.
Deze aanmaning is niet voor mij bestemd, dan wel fraude, nep, misleiding!

Ik krijg geen antwoord via email van AboutYou en ze zijn telefonisch niet te bereiken. De door u bijgevoegde bestellijst (geen factuur) is een “neporder”.
is niet voor mij bedoeld.

U en AboutYou en RatePay maken er een zootje van. Hoe moeilijk kan het zijn!

Ik verzoek u om de email van de:
- bestelling
- orderbevestiging
- verzending
- verzoek betaling van AboutYou en RatePay
- herinnering van AboutYou en RatePay
- aanmaning van AboutYou en RatePay
- Accountgegevens van mij bij AboutYou, met emails van aanmelden en bevestiging
- Acountgegeven van mij bij RatePay, met emails van aanmelden en bevestiging
- Track en Trace van de levering inclusief adres van de levering
Alles van bovenstaand is er niet!

Ik verzoek u nogmaals om mijn gegevens uit uw administratie te verwijderen. Ik ga deze aanmaning niet en nooit betalen.

Aanmaning en gegevens uit bestand Intrum en AboutYou verwijderen

Intrum Justitia
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?