Opgelost door Intrum Justitia: Onterechte vordering, niet reageren op inhoudelijk dossier, alleen dreigbrieven sturen

Danielle12345

Volgens Intrum Justitia hebben zij al jaren een vordering op mij van inmiddels 182,34. Na facturen te hebben opgevraagd blijkt het een overgenomen vordering te zijn van KPN. KPN weet echter van niets en geeft aan geen vordering op mij te hebben (gehad).
Intrum heeft reeds eerder een deurwaarder op mij afgestuurd. Na uitleg en onderbouwing van mijn kant hebben zij het dossier gesloten en terug gedaan naar Intrum. Welke uitleg ik ook geef, ik blijf de standaard dreigbrief ontvangen dat ik moet betalen. Welke reactie ik ook geef, ik krijg geen dossier inhoudelijk antwoord, alleen dezelfde dreigbrief. Na jaren lang dezelfde ongein word ik er onderhand behoorlijk kwaad van.

Trek die stomme automatische aanmaningen in aangezien het hele dossier inhoudelijk nergens op slaat. Jullie hebben compleet geen onderbouwing voor jullie dossier, reageren ook nergens op. Het gaat gewoon om net zo lang treiteren tot jullie uit wanhoop maar een betaling ontvangen.

Intrum Justitia
    De klacht is op 24 augustus 2016 per e-mail afgehandeld.
    Dossier is afgelegd.