Opgelost door Intrum Justitia: Onterechte vordering Intrum Justitia

JNJD

Op 16-12-2015 brief ontvangen dat er een bedrag van 148,87 openstaat tbv T-Mobile. Er staat tevens vermeld:"wij proberen al enige tijd, met u een oplossing te vinden".Ten 1ste betaal ik altijd rekeningen op tijd en heb nog nooit eerder een brief van IJ ontvangen. In een telefoongesprek met IJ werd verteld dat deze vordering dateert uit 2002(??). In 2002 betaalde mijn werk mijn telefoonkosten en bij T-Mobile is geen openstaande rekening te vinden. Ik heb IJ op 21-12-2015 hierover een brief gestuurd en vermeld dat ik mij niet verplicht voel dit onterecht te betalen. Daarnaast verjaart een factuur bij diensten na 5 jaar. IJ heeft niet op mijn brief gereageerd. Vandaag een brief van IJ ontvangen dat ik voor 27-01-2016 moet betalen anders komt de deurwaarder met dagvaarding aan de deur en moet ik voor de rechter verschijnen (kosten 375 euro). Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik morgen IJ bellen dit op te lossen.

1. Deze zaak sluiten/deponeren omdat het onterecht is.
2. Verwijderen van mijn gegevens uit het dossier.
3. Stoppen met die dreigbrieven.

Ik verzoek u terugkoppeling te geven.

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    JNJD
    Op 27/1 heb ik IJ gebeld. Er schijnt sprake te zijn van een ander persoon met dezelfde achternaam, ander adres. Dus een vergissing. Dit wordt door IJ uitgezocht. Ik wordt hierover terug gebeld.
    Intrum Justitia
    De klacht is op 28 januari 2016 schriftelijk afgehandeld.
    JNJD
    Door een vergissing is het dossier nu gesloten.

JNJD

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?