Klacht Intrum Justitia: Onterechte vordering kpn sb

Marr

Vandaag een vorderingsbrief binnen gekregen van Intrum Justitia, wegens een volgens hun openstaande vordering inzake KPN SB, bedrag E1.191,77 - uit 2004. Onterecht en misselijk. Volgens IJ , Ik citeer:" Wij proberen al enige tijd, samen met u, een oplossing te vinden". Tot op de dag van vandaag heb ik U nog nooit gehoord. De schuld die ik had staan is allang ingelost via schuldhulpverlening (traject 4 jaar). Volgens KPN verjaart de vordering na 2 jaar. Intrum komt na 11 jaar aanzetten met een spookfactuur!!

Dat het dossier gesloten wordt, en kwijtschelding van het bedrag. En via post ook de bevestiging komt dat het is afgesloten met het mobiele- en factuurnummer.
Mij onbekend of prive bellen heeft geen zin, wordt geweigerd, alles via de post of met nummerherkenning bellen

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Intrum Justitia
    Op 28 december 2015 is de klacht schriftelijk afgehandeld.
    Marr
    Er is niks schriftelijk afgehandeld!!??
    Intrum Justitia
    De brief is op 28 december 2015 verzonden. Indien u ons uw e-mail adres doorgeeft kunnen wij u de reactie tevens per e-mail zenden.
    Marr
    Ik heb nog niks geaccepteerd! Ze zeggen dat ze het schriftelijk hebben afgehandeld d.d. 28-12-15 tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen! Ik geef ze deze week nog de tijd anders ga ik stappen tegen Intrum Justitia ondernemen!!

Marr

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?