Klacht Intrum Justitia: onterechte vordering T-mobile

Klachtnummer
# 144890
Gebruiker
karchino
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook ik ontving tot mijn verbazing en schrik gisteren een brief van I.J. over een openstaande vordering bij T-mobile.

Ik heb al jaren een abonnement bij T-mobile en heb mijn rekeningen altijd op tijd betaald via automatische incasso.

Ik heb in het verleden nooit bericht ontvangen over een openstaande vordering bij T-mobile.

Ook heb ik een eigen woning. Het verkrijgen van een hypotheek gaat gepaard een aantal eisen, 1 daarvan is dat je geen schulden hebt/hiermee geregistreerd staat.

Ik heb het nagevraagd bij T-mobile en zij geven aan dat er geen vordering bij hen openstaan en dat zij zich distantiëren van dit soort praktijken.

Graag zou ik willen dat mijn gegevens uit uw systeem worden verwijderd.

De oplossing

Verwijdering van mijn gegevens uit uw systeem

2 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is op 28 december 2015 schriftelijk afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen