Opgelost door Intrum Justitia: Onterechte vordering van Intrum Justitia, 4149,58 Euro

Patrick Meijer

Vandaag per post een brief ontvangen van Intrum Justitia, of ik even bijna 4200 euro af wil rekenen. Er wordt gesproken over, en dan citeer ik :"Wij proberen al enige tijd, samen met u, een oplossing te vinden om uw totale schuld van 4.159,58 af te lossen".

Een maand of 3 geleden heb ik al contact gehad met IJ vanwege een phishing-mail die ik ontving, die er zeer professioneel uitzag. Destijds is mij verzekerd dat er geen enkele vordering op mijn naam stond.

Ik heb al enige tijd een lopend telefoonabonnement bij T-mobile, hierop is geen enkele betalingsachterstand. Bij nader contact met T-mobile is gebleken dat er geen enkele vordering op mijn naam bekend is.

Ook woon ik al ruim 5 jaar op dit adres, en op mijn oude adres woont een bekende, daar is nooit enige post hierover geweest, ik kan dus met zekerheid stellen dat ik de afgelopen 10 jaar geen enkele correspondentie over heb ontvangen.

Dat het dossier gesloten wordt, en kwijtschelding van het bedrag. En via post ook de bevestiging komt dat het is afgesloten

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Patrick Meijer
    We wachten met smart af op de reactie van Intrum Justitia
    Intrum Justitia
    De klacht is op 28 december 2015 schriftelijk afgehandeld.
    Patrick Meijer
    Ik heb een keurige brief ontvangen met de mededeling dat Intrum Justitia afziet van verdere incasso. Met deze oplossing ben ik uiterst tevreden

Patrick Meijer

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?