Opgelost door Intrum Justitia: openstaand bedrag. onderwerp: kies uw aanbieding

Halfbloodgirl1980

Ik heb een brief gekregen waarin staat dat ik 2,654.41 moet betalen ter inzake T-Mobile. Ook kan ik een korting krijgen van 20 % en bespaar ik 530,89. Ik ben al jaren geen klant meer van T-Mobile en heb ik contact gehad met hun. Hun zeggen er staat niks bij hun open en dat dit een fraudebrief is. Ik kreeg het goede nr 070-4527200 en belde Intrium Justitia, gaat om een schuld van het jaar 2000. Ook krijg ik al jaren geen brieven meer van T-Mobile dat er nog wat open staat. Dat vind ik heel raar, want ik heb van 2000 tot September 2011 in de bewindvoering gezeten en al mijn schulden zijn afbetaald bij T-Mobile. Ik kreeg 40% kwijtschelding en alles is afbetaald. Ik heb er zelfs brieven van liggen. Mijn oude bewindvoerdster is Marion Heinen van Heinen Adviesgroep Alkmaar. Mvg S.N van Breemen

Ik vind dat dit goed uitgezocht moet worden en dat jullie anders contact op nemen met mijn oude bewindvoerdster Marion Heinen van Heinen Adviesgroep Alkmaar. Het telefoonnummer is: 072- 644484

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Intrum Justitia
    Op 28 december 2015 is de klacht schriftelijk afgehandeld.
    Halfbloodgirl1980
    ik vind het goed dat ik een brief ontvang. ook ben ik in 2000 nooit klant geweest bij t-mobile. mijn bewindvordster en t-mobile zeggen dat ik niks open heb staan.

Halfbloodgirl1980

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?