Opgelost door Intrum Justitia: regeling van schuld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 145716
Gebruiker
ruud
Datum
4 reacties

Details

De klacht

heb van dit incasso bureau een brief gekregen dat ik nog van een contract van T-Mobile nog een bedrag heb openstaan van 727 euro ,heb geprobeerd een regeling te treffen en dat kan ik pas vanaf 23 maart 2016 laten ingaan omdat ik nog andere regelingen heb lopen ,heb ook een mail gestuurd dat het geen onwil is maar onmacht en zit al ruim onder de beslagvrije voet ,dus hoe verder,kunt u dit oplossen dat hetr geregeld word aub
met vriendelijke groet
ruud sax

De oplossing

de regeling tot stand brengen vanaf 23 maart 2016

4 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.
  2. Auteur
    ruud
    Datum
    oke ik wacht af op het resultaat van de klacht, nogmaals het is geen onwil maar onmacht, en in maart loopt 1 regeling af en dan kan ik verder met deze incasso ,zit ook nog ruim onder de beslagvrije voet maar wacht af
  3. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is op 30 december 2015 per e-mail afgehandeld.
  4. Auteur
    ruud
    Datum
    in alle redelijkheid is de klacht terecht afgehandeld,maar waarom moet eerst de consumentenbond er aan te pas komen want het voorstel wat ze nu doen had ik al voor gesteld maar enfin

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ruud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen