Opgelost door Intrum Justitia: stalking middels sms Intrum (via Neckermann)

BHaan

Sinds enkele maanden wordt ik veelvuldig en vrijwel dagelijks gebeld om iets wat bij Neckermann open zou staan. neckermann heeft al via mail en via klachtenkompas doorgegeven dat ze Intrum opdracht zouden geven mijn nummer te verwijderen aangezien ik niks open heb staan bij hen. De klacht op klachtenkompas leek 12 juni jl. succesvol afgehandeld maar ik werd sinds afgelopen vrijdag tóch weer gebeld. Ik ben het meer dan zat en wil dat nu per direct mijn nummer uit het bestand van Intrum wordt verwijderd. ALs zij menen dat er toch iets open zou staan wil ik die vordering schriftelijk ontvangen. Via hun opdrachtgever zouden mijn gegevens dan bekend moeten zijn.

Mijn nummer per direct verwijderen uit het bestand bij Intrum Justitia, ivm overtreden wet op Privacy. Zo niet ga ik over op aangifte doen op grond van artikel 285b WvS.

Intrum Justitia
    Ontvangstbevestiging van de klacht is op 22 juni 2014 verzonden. Inhoudelijke reactie volgt zo spoedig mogelijk.
    BHaan
    ik wacht het (met enig ongeduld) af...
    Intrum Justitia
    Op 25 juni 2014 is de klacht schriftelijk beantwoord. Het betreffende telefoonnummer is inmiddels verwijderd.
    BHaan
    ervan uitgaande dat het dan nu écht geregeld is en niet op termijn mijn nummer op wonderbaarlijke wijze weer onterecht in het systeem terecht komt, ben ik tevreden met deze snelle actie!

BHaan

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?