Klacht Intrum Justitia: Valse factuur

Anro

Ik heb zojuist per post een brief ontvangen uit naam van intrum justitia. Wij zouden een openstaande vordering bij Neckermann.com hebben en wij zouden samen al enige tijd proberen te zoeken naar een oplossing.
Ik heb geen bestellingen bij Neckermann gedaan, ik heb nog nooit eerder contact gehad met intrum justitia en lees op internet veel vergelijkbare klachten.
Ik wil enerzijds deze brief gewoon ter zijde schuiven, maar meld dit toch bij u in de vorm van een klacht zodat u mij gerust kunt stellen en tevens op de hoogte bent van deze praktijken. Ik hoop graag zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Zie boven

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Ik wil zsm antwoord
    Intrum Justitia
    De klacht is op 21 december 2015 schriftelijk afgehandeld.
    Anro
    Ik vind deze omschrijving niet helder genoeg. Betekent dit nu dat ik een brief van u ga ontvangen? Zo niet, betekent deze mededeling dan dat u helemaal niets gaat doen en dat de zaak daarmee gesloten is? Of als u wel een brief gaat sturen dan weet ik nu niet of ik mij kan vinden in uw afhandeling.
    Deze wijze van klachtafhandeling vind ik absoluut nog onvoldoende.
    Intrum Justitia
    De inhoudelijke reactie is op 21 december per post verstuurd. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag.
    Anro
    Het is inmiddels 31-12-2015 en ik heb nog steeds geen enkele brief ontvangen. Waarom geeft u niet gewoon in deze klachtenprocedure de hoofdlijn van uw reactie weer? Nu moet ik maar afwachten wat u in uw brief vermeld. Belachelijk om mij als onterecht gedupeerde zo in het ongewisse te laten. Verschuil u maar onterrecht achter de kerstpostvertraging. Ik had 26-12-2015 tel.contact met een ander bedrijf waar ik vandaag per post een schriftelijke reactie van ontving. Aan de post ligt het niet.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?