Klacht Intrum Justitia: Valse factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 143866
Gebruiker
Anro
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ik heb zojuist per post een brief ontvangen uit naam van intrum justitia. Wij zouden een openstaande vordering bij Neckermann.com hebben en wij zouden samen al enige tijd proberen te zoeken naar een oplossing.
Ik heb geen bestellingen bij Neckermann gedaan, ik heb nog nooit eerder contact gehad met intrum justitia en lees op internet veel vergelijkbare klachten.
Ik wil enerzijds deze brief gewoon ter zijde schuiven, maar meld dit toch bij u in de vorm van een klacht zodat u mij gerust kunt stellen en tevens op de hoogte bent van deze praktijken. Ik hoop graag zo spoedig mogelijk iets van u te horen.

Gewenste oplossing

Zie boven
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Anro
    Datum
    Ik wil zsm antwoord
  3. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is op 21 december 2015 schriftelijk afgehandeld.
  4. Auteur
    Anro
    Datum
    Ik vind deze omschrijving niet helder genoeg. Betekent dit nu dat ik een brief van u ga ontvangen? Zo niet, betekent deze mededeling dan dat u helemaal niets gaat doen en dat de zaak daarmee gesloten is? Of als u wel een brief gaat sturen dan weet ik nu niet of ik mij kan vinden in uw afhandeling.
    Deze wijze van klachtafhandeling vind ik absoluut nog onvoldoende.
  5. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De inhoudelijke reactie is op 21 december per post verstuurd. Indien u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag.
  6. Auteur
    Anro
    Datum
    Het is inmiddels 31-12-2015 en ik heb nog steeds geen enkele brief ontvangen. Waarom geeft u niet gewoon in deze klachtenprocedure de hoofdlijn van uw reactie weer? Nu moet ik maar afwachten wat u in uw brief vermeld. Belachelijk om mij als onterecht gedupeerde zo in het ongewisse te laten. Verschuil u maar onterrecht achter de kerstpostvertraging. Ik had 26-12-2015 tel.contact met een ander bedrijf waar ik vandaag per post een schriftelijke reactie van ontving. Aan de post ligt het niet.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen