Klacht Intrum Justitia: VIABUY card

Maryam Tondivar

Mijn klacht van VIABUY card website en Intrum Justtia BV is :

Ik heb vier week geleden een ViaBuy van een bedrijf ontvangen en heb in een website
over Viabuycard-creditbank geinformeerd (dat kan alles mogelijk betalen en heb mijn naam gegeven en aangevraagd ) maar daarna na ontvangen van creditbanlcard ( ViaBuy) heb ik al twee keer voor herrinering ontvangen die ik moet het activeren
en heb nooit dit card geactiveerd en heb dit card nooit gebruikt en heb helaas geen adres van Viabuycard in aagevraagde papier ( voor bewaren) niet adres voor retournering gezien en niet gevond en later in twee week geleden een acceptgiro
ontvangen die ik moet betreft van VIABUY BV , Viabuycard 89,70 euro die ik niet betaald , met ik 129,88 euro naar hun bankrekening van Intrum Justtia overboeken en
Daarna vorige week heb ik nog een acceptgiro van Intrum Justtia ontvangen voor herrinering ontvangen die ik 129,88 euro betalen en mijn vriend heeft voor me betaald 100 euro.

Mijn gewenst dat Intrum Justtia mij geloven dat ik naar hun adres van Intrum Justtia
terugverstuurd met acceptgiro en ze moeten goed kijken dat een ongeactiveerde en ongebruikte ViaBuycard naar hun terug verstuurd en hoef ik niet helemaal betalen.

Ze moesten in vier week geleden een brief naar mij versturen dat als ik niet kan betalen met postbusadres of met antwoordnummer naar de bedrijf Viabuy retournerin die ze niet gedaan hebben. Mijn vriend Marcel de Vries in drie dagen geleden naar de bankrekening van Intrum JUsttia NL 80 INGB0000007019 en
Derdengelden Intrum Justtia B.V., onder vermelding van kenmerken FD/ 81369863
die betreft van Maryam Tondivar heeft ViaBUYcard ( creditbank) besteld en heeft zij nooit gebruikt en ligt de card op de geplakte aagevraagde papier. zij ( ik) heb nooit geactiveerd. verzeker ik 100% aan Intrum Justia dat ik VIABUYcard naar hen met de acceptgiro geretourneerd. Ik moet niet te betalen. Ik moet niet te betalen en geen geld meer.
mw M.Tondivar

Intrum Justitia
    Klacht is in behandeling genomen. Ontvangstbevestiging per e-mail verzonden.
    Intrum Justitia
    Klacht is per e-mail afgehandeld op 24 augustus 2015.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?