Klacht Intrum Justitia: vordering KPN SB

n.v.t.

Begin dit jaar een vordering ontvangen van Intrum justitia voor KPN SB. Toen der tijd heb ik de vordering af gedaan als een spookfactuur. Mede door de manier hoe men de schuld probeerde te innen (door een korting aan te bieden), maar hoofdzakelijk omdat ik niet kan heugen dat ik ooit iets bij KPN SB heb afgenomen. Onlangs kreeg ik weer een brief van Intrum justitia of het bedrag als nog zou willen betalen dit keer zonder aanbieding. Dit keer ben ik naar de site van Intrum justitia gegaan en heb maar eens ingelogd op de site om te kijken wat er daadwerkelijk voor vordering staat. Wat scherts mijn verbazing na het inloggen. Ik krijg alleen te zien dat er een bedrag open staat maar niet waarvoor of voor welk bedrijf of uberhaupt iets van informatie. Behalve dat het gaat om een vordering uit 2001. Nu kun je me ouderwets noemen maar volgens mij zijn er niet veel mensen die auto kopen zonder proefrit of trouwen zonder dat ze hun partner goed hebben leren kennen. Uitzondering daar gelaten.

Graag ontvang ik alle informatie die bij Intrum justitia bekend is over deze case. Ik ben uiterst benieuwd naar wat ik schijnbaar bij KPN SB heb afgenomen. Naast dat de vordering mij verwondert. Ben ik al ruim 8 jaar klant ben bij KPN en had men mij met gemak kunnen traceren in het geval van een vordering. Zolang de informatie niet bij mij bekend is zal ik de vordering moeten zien als niet ontvankelijk.

Intrum Justitia
    De klacht is in behandeling genomen.
    Intrum Justitia
    De klacht is vandaag schriftelijk afgehandeld.