Klacht Intrum Justitia: Vordering samen oplossen

Klachtnummer
# 171118
Gebruiker
HvD
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 4 juni kregen wij een brief per post van "Intrum Justitia". Hierin staat beschreven dat wij daar een onbetaalde rekening hebben openstaan voor een bedrag van €93.64. Echter is het zo dat er niet vermeld staat waarvan, en van wanneer en dergelijke.

Ooit eerder een valse brief gehad, toen ook hier melding gedaan en keurig opgelost.
Hopelijk gaat dat hier ook mee lukken.
Ben er echter wel klaar mee dat wij elke keer valse brieven krijgen van dit bedrijf!
Het is dan aan de envelop al te relateren dat er iets niet klopt!!
Wanneer stopt deze oplichterij onder naam van een Incasso bedrijf?!

De oplossing

Graag zouden wij willen zien dat deze zaak geseponeerd word en dat wij excuses gemaakt krijgen. Te belachelijk voor woorden dat je een aanmaning ontvangt zonder verdere details enzo!!

2 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is in behandeling genomen.
  2. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    De klacht is vandaag schriftelijk afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen