Klacht Intrum Justitia: word meerdere malen per dag lastig gevallen

Klachtnummer
# 55009
Gebruiker
jeffry
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al enige tijd geleden contact gehad met inrtum over het feit eind rekening van mij t-mobile telefoon nummer
Nu heb ik een afspraak gemaakt over dat ik pas kon reageren als ik in april mijn afspraak heb met het rsd te Gorinchem voor mijn wwb uitkering ik zal jullie die papieren toezenden zodra ik meer ervan weet nu blijven zij mij telkens bellen heb vorige week al gevraagd om mij niet meer elke dag 4x te bellen omdat mijn moeder helaas is komen te overleiden hier word niet naar geluisterd op de dag dat ik haar heb weg gebracht hebben ze mij weer meerdere malen gebelt en dit was de druppel hoop dat dit stoppen gaat via deze manier

De oplossing

Stoppen net bellen is de enige oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    Op 31 maart 2014 per e-mail afgehandeld.
  2. Auteur
    Intrum Justitia
    Datum
    Op 31 maart 2014 per e-mail afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Intrum Justitia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen