Klacht InTrust: Geen contact

Klachtnummer
# 282217
Gebruiker
J.I.A.T. de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus 2016 heb ik schade gemeld aan de verzekering inTrust. Het contact verloopt al vanaf het eerste moment stroef. Nu bijna 2,5 jaar later is de situatie nog niet opgelost en hoor ik niet of nauwelijks iets van inTrust. Het laatste contact was op 27 augustus 2017. Na 20 pogingen tot contact vanuit mijn kant heb ik weinig vertrouwen in dit bedrijf.

De oplossing

Zo snel mogelijk een reactie, excuus, compensatie en afhandeling van het dossier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat InTrust hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over InTrust?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen