Opgelost door Inventief Evenementen Organisatie: Geld geannuleerd evenement (kerstmarkt) niet terug geven aan de klant.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566555
Gebruiker
Roos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze nemen de telefoon niet meer aan, mijn e-mail wordt niet beantwoord. Ik wil mijn geld voor de entreekaarten en parkeerticket terug nu het evenement niet doorgaat. Ik heb het zojuist naar mijn creditcard maatschappij doorgestuurd die terug kan boeken. Ook wij moeten onze klanten hun geld teruggeven. Straks gaan deze organisatie failliet en dan?

De oplossing

Geld terugstorten en op z'n minst hiervoor mijn e-mails beantwoorden of de telefoon aannemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Inventief Evenementen Organisatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Inventief Evenementen Organisatie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen