Klacht Inventum: 5 jaar garantie niet mogelijk

kris1976

Juist een airco gekocht van Inventum en geen B-merk omdat ik koos voor kwaliteit en service. Dat laatste is niet geheel naar tevredenheid. 23 juni had ik eindelijk de airco binnen en ik kwam er later achter dat je niet standaard 5 jaar garantie krijgt, wat echter wel met een sticker op de airco vermeld wordt. Je moet je eerst registreren, en deed ik op de  site dinsdag, maar registratie niet mogelijk! Contactformulier ingevuld, na 2 dagen pas reactie terug. Registratie niet mogelijk, ik zou 4 dagen te laat zijn maar als ik even 89 Euro betaal kan het opeens wel.

89 Euro vind ik een onevenwichtig bedrag voor een administratieve aanpassing. Zeker als de registratie maar   4 dagen na de periode is gedaan. Op de airco is tevens al een sticker geplakt met de mededeling: 5 jaar garantie. Dan gaat men ervan uit dat dit in beginsel al het geval is.
Ik hoop op coulance vanuit Inventum.
Zouden jullie eens fatsoenlijk antwoord kunnen geven, dezelfde reactie hebben jullie bij 2 andere klachten gegeven: 472056 en 470684.

kris1976
    Hopende op een reactie wacht ik met spanning af.
    kris1976
    Ik mag hopen dat Inventum nog gaat reageren
    Inventum
    Geachte heer/mevrouw Sani,

Wat vervelend dat u problemen heeft met een product. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze service afdeling. Dit kan via service@inventum.eu

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Team Service Inventum

Ook een klacht indienen over Inventum?