Klacht Inventum: De bovenste gedeelte van de handgreep van de deur van mijn magnetron (MN207S) is los geraakt.

sad Niet opgelost
R. Tanoesetiko

De handgreep van de magnetron is los geraakt.

Ik wil graag dat het bedrijf mijn magnetron repareert of vervangen. Op de sticker van Inventum staat " goed geregeld: uitstekende garantie en service voor optimale zekerheid". 5 jaar Inventum garantie + Omruil service.

Bijlagen

R. Tanoesetiko
    mijn klacht is nog niet opgelost door Inventum, misschien is nodig om ook Radar in te schakelen kijken wat Radar van vindt.
    Inventum
    Geachte heer/mevrouw Tanoesetiko,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag helpen wij u verder. Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0800-4583688 of per e-mail service@inventum.eu en uw servicenummer of postcode door te geven voor verdere afhandeling.

Wij horen graag van u.

Inventum

R. Tanoesetiko
Inventum wil de probleem niet oplossen, ik voel me misleidt door Inventum. Op de sticker van Inventum staat 5 jaar Inventum garantie en mijn mijn magnetron is nog geen 2,5 jaar oud en toch willen ze niet van weten. Dit is belachelijk......Inventum, je moet deze probleem zeker serieus nemen.

Ook een klacht indienen over Inventum?