Klacht Inventum: De bovenste gedeelte van de handgreep van de deur van mijn magnetron (MN207S) is los geraakt.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 414705
Gebruiker
R. Tanoesetiko
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De handgreep van de magnetron is los geraakt.

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrijf mijn magnetron repareert of vervangen. Op de sticker van Inventum staat " goed geregeld: uitstekende garantie en service voor optimale zekerheid". 5 jaar Inventum garantie + Omruil service.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    R. Tanoesetiko
    Datum
    mijn klacht is nog niet opgelost door Inventum, misschien is nodig om ook Radar in te schakelen kijken wat Radar van vindt.
  2. Auteur
    Inventum
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Tanoesetiko,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Graag helpen wij u verder. Wij vragen u contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 0800-4583688 of per e-mail service@inventum.eu en uw servicenummer of postcode door te geven voor verdere afhandeling.

    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Inventum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Tanoesetiko
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inventum wil de probleem niet oplossen, ik voel me misleidt door Inventum. Op de sticker van Inventum staat 5 jaar Inventum garantie en mijn mijn magnetron is nog geen 2,5 jaar oud en toch willen ze niet van weten. Dit is belachelijk......Inventum, je moet deze probleem zeker serieus nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Inventum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen