Klacht Inventum: Eigen kosten reparatie vaatwasser

Mike0085

Inventum vaatwasser overstroomd, contact opgenomen met de klantenservice aangezien deze nog maar 6 weken oud was. Hier wordt verteld dat er een monteur langskomt. Deze monteur(niet van inventum zelf,deze hebben geen monteurs) komt pas 6 dagen later langs. Repareert de vaatwasser en geeft doodleuk aan dat er eigen kosten van €110,- gepaard gaan met de reparatie omdat het een gebruikersfout zou betreffen. Wij hebben hiervoor altijd etna apparatuur gehad en komen ook van deze planeet dus weten biet wat wij verkeerd gedaan hebben.

De betaalde kosten a €110,- voor 31-10-2017 retour op de rekening. Verder een excuus van inventum.

Mike0085
    Nog steeds niks gehoord van Inventum!!
    Inventum
    Geachte heer/mevrouw Huurman, Hartelijk dank voor u bericht. Wat vervelend voor u. Wij zoeken dit graag voor u uit. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze service afdeling via service@inventum.eu of op telefoonnummer 08004583688. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mike0085
Geen, inventum geeft aan hier niks aan te doen, deze klacht wordt aangeschreven bij het televisieprogramma radar. Verder zal ik de klacht op meerdere (inter)nationale klachtenforums plaatsen.

Ook een klacht indienen over Inventum?