Klacht Inventum: Inventum ovendeur klapt spontaan uit elkaar

robie22

Gisteren klapte plots mijn ovendeur in duizenden stukjes na 2 pizza's te hebben opgewarmd, gelukkig zaten we niet in de keuken.
ik Inventum gebeld:
Reactie 'Helaas u heeft zelf door onzorgvuldig gebruik tijdens het sluiten van de ovendeur barstjes gemaakt aan de binnenkant van het glas, hierdoor kan het glas spontaan barsten. maar het is wel veiligheidsglas'.
De oven viel buiten de garantie en was ook niet geregistreerd anders had ik voor een gereduceerd bedrag een nieuwe kunnen kopen.
Nergens is de voorschriften staat hoe je met de ovendeur/ glas moet omgaan , wel in de gebruiksaanwijzing staat: 'De deur van oven is voorzien van een gehard veiligheidsglas. Dit is
sterker dan gewoon glas en beter bestand tegen breuk.'

Andere klanten waarschuwen
en geld terug

Inventum
    Geachte heer/mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor u bericht. Wat vervelend voor u. Wij zoeken dit graag voor u uit. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze service afdeling via service@inventum.eu of op telefoonnummer 08004583688. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

robie22
Inventum kon na 3 jaar niets meer voor mij betekenen omdat het apparaat buiten de garatie viel. Dat zomaar een ovendeur uit elkaar kan spatten en gevaar kan opleveren is blijkbaar het probleem voor de trouwe klant. helaas

Ook een klacht indienen over Inventum?