Klacht Inventum: Wat zijn onze rechten want we zijn het er totaal niet mee eens en de gekozen oplossing is voor ons v

Han en monique

Deze klacht is gisteren geplaatst bij Inventum, maar behoort bij Inventum.com (2 verschillende bedrijven)

Onderstaande is een kleine samenvatting van het gebeuren. In de tussentijd hebben wij ook hier en daar explosief gereageerd omdat we het gevoel hadden niet serieus te worden genomen. Onze boiler heeft het na 2 jaar en 2 maanden begeven. De garantietermijn is 2 jaar. Na een contact met de klantenservice van Inventum werden we doorgestuurd naar de keukenkampioen. Deze konden en wilden ons niet verder helpen en verwees ons na een week terug naar inventum. Vervolgens hebben wij de boiler opgestuurd en kregen deze week bericht dat deze niet hersteld kan worden (elektrische binnenwerk was defect)
Vervolgens kregen we een aanbieding om een gerefurbishde boiler te kopen tegen een schappelijke 100 euro. Deze was nog ouder dan onze defecte boiler.
Bij de warmteservice kost deze nieuw slechts 175 euro en daarom zijn wij er niet mee accoord gegaan. Op de website van Inventum schermen zij dat een boiler een gemiddelde levensduur van 10 jaar heeft. Die van ons begeeft het na 2 jaar en 2 maanden.

Wij zijn verbolgen dat de onze het zo snel begeeft en hebben al eerder contact opgenomen dat er een defect aan de boiler was. Na een reset functioneerde deze weer. Helaas is dit nergens geregistreerd maar het gaf ons wel een gevoel van onbehagen.

Een werkende boiler eventueel tegen een schappelijke onkostenvergoeding.

Han en monique
    We krijgen totaal geen reactie van wie dan ook. Inventum.com geeft geen reactie en ben bang dat ze ongevoelig zijn voor welke klacht dan ook.
    Inventum
    Wij vinden het erg vervelend echter is het een compleet ander bedrijf. Het telefoonnummer van hun is 030-2748484. Met vriendelijke groet Inventum Huishoudelijke Apparaten.

Han en monique
Een ander bedrijf. Inventum.nl en inventum.com Laatstgenoemde neemt nier de moeite om tot een goede oplossing te komen. Wij vinden het nog steeds beschamend dat net na de garantietermijn ons apparaat volledig defect en niet te repareren is. Het kost ons te veel energie om steeds maar weer een discussie aan te gaan. Als klant weten we waar we staan. Van het kastje nasr de muur gestuurd. Benzine kosten gemaskt. Kosten voor verzending gemaakt. Enough.

Ook een klacht indienen over Inventum?