Klacht Invito: 2 paar schoen besteld en betaald; bestelling geannuleerd

Klachtnummer
# 163898
Gebruiker
Ron
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 paar schoen besteld en betaald via Ideal op website Invito d.d. 15 maart. Kreeg 12 april een mail dat de bestelling is geannuleerd. Nog geen geld terugontvangen. Klantenservice al diverse malen proberen te bellen; nummer is niet bereikbaar...

Gewenste oplossing

Alsnog uitlevering geplaatste bestelling of anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen