Klacht Invito: Bestelde schoenen niet geleverd.

J_B

Tijdens de executieverkoop van Invito heb ik op 18-03-2016, verspreid over 2 orders, 3 paar schoenen besteld. Na enige tijd niets vernomen te hebben heb ik . Omdat niemand op mijn whatsapp berichten reageerde en het ook niet mogelijk was om te bellen heb ik op 30-03-2016 via het contactformulier op de website contact gezocht met de klantenservice. Op 31-03-2016 ontving ik een reactie dat wegens de drukte de bestellingen uiterlijk 08-04-2016 geleverd zouden worden.
Dat was het laatste wat ik ooit heb vernomen. Meerdere pogingen om via de mail en het contactformulier een antwoord van de klantservice te krijgen zijn tot op heden tot op niets uitgelopen

Indien de goederen niet meer geleverd kunnen worden dient het geld te worden teruggestort op mijn rekening.
Indien de goederen nog wel geleverd kunnen worden, zou ik graag vernemen wanneer dit daadwerkelijk gaat gebeuren.

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J_B
    Reactie van de klantenservice ontvangen, nadat ik vanmorgen (heel) veelvuldig het contactformulier had gebruikt (+100 x).
    Vanwege de beperkte bezetting kan men blijkbaar de hoeveelheid meldingen momenteel niet op een correcte manier verwerken.
    Op mijn verzoek zijn de bestellingen geannuleerd en nu ben ik in afwachting van een e-mail om het geld terug te laten storten.
    To be continued.....

Ook een klacht indienen over Invito?