Opgelost door Invito: Bestelling niet ontvangen en in winkel ook schoenen gekocht en twee rechtse laarzen ontvangen met verschillende maten ook

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 161455
Gebruiker
Samantha
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hi,

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn bestelling van Invito. Ze reageren nergens op, zowel op mail als contactformulier als appjes en zijn telefonisch ook niet te bereiken.

Ik heb mijn bestelling op 15 maart geplaatst en nog niets vernomen.

Ook bij Prosport heb ik een bestelling geplaatst en ook hier nog niets van ontvangen ook nog geen track and trace nummer.

Gewenste oplossing

Mijn bestelling binnen krijgen of mijn geld terug.

En ook een reactie op mijn mailtjes en appjes over de laarzen die ik in Amsterdam heb gekocht. Ze hebben mij twee rechtse laarzen gegeven en ook nog met twee verschillende maten. Heb hier 42 euro voor betaald en ik woon in Dordrecht dus Amsterdam is ook niet om de hoek.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Samantha
    Datum
    Bestelling is ontvangen en geld voor verschillende schoenen wordt gestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen