Opgelost door Invito: Bestelling niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162584
Gebruiker
Durk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ook ik heb mijn bestelling van 15-03-2016 nog niet ontvangen. Kan ook nergens contact krijgen en geen reactie via de mail.

Gewenste oplossing

Graag levering!! ( of geld terug, maar dat zal moeilijk worden denk ik..)
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Durk
    Datum
    Inmiddels heb ik een mail ontvangen met excuses en mijn geld teruggestort gekregen! Jammer dat mijn bestelling niet geleverd kon worden, maar ik ben tevreden met de oplossing!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen