Klacht Invito: Bestelling van 17-03-2016 niet geleverd

Klachtnummer
# 161811
Gebruiker
Neslihan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 maart 2016 heb ik 2 paar dames schoenen online besteld en betaald bij Invito. Tot op heden heb ik alleen de bevestiging van de bestelling per email ontvangen. Maar de schoenen zijn niet geleverd. Klantenservice is niet bereikbaar en op emails wordt ook niet gereageerd. Wil graag indien de schoenen niet leverbaar zijn geld teruggestort hebben.

De oplossing

Zou heel graag de schoenen alsnog geleverd willen hebben, indien niet mogelijk dan graag mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Invito is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Invito?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen